Categoriearchief: Zakelijke dienstverlening

Uw presentatieruimte laten inrichten naar uw smaak

Wanneer u ervoor kiest om een specialist in te huren op het gebied van beeld en geluid kunt u samen bekijken wat de mogelijkheden zijn van uw presentatieruimte. Kiest u er bijvoorbeeld voor om draadloos te gaan presenteren? De specialist beschikt over de nieuwste technieken en kan met behulp van die technieken praktische oplossingen bieden die werken in uw bedrijf. Wilt u bijvoorbeeld een presentatieruimte inrichten? En moet die presentatieruimte de mogelijkheid bieden tot draadloos presenteren en moet er video conference apparatuur aanwezig zijn? Als u uw wensen doorgeeft aan de specialist, zorgt deze dat er een presentatieruimte wordt ontworpen die geheel aan uw wensen voldoet. Daarbij zorgt de specialist ook voor installatie en onderhoud van de apparatuur.

Audio advies door onafhankelijke specialist: presentatieruimte slim inrichten

Nieuwe apparatuur binnen uw presentatieruimte zorgen ervoor dat u meerdere mogelijkheden heeft. Zo kunt u ervoor kiezen om nieuwe beeld en geluid apparatuur aan te schaffen, dit geeft een extra boost tijdens uw presentatie. Zo is akoestiek bijvoorbeeld erg belangrijk als u gaat werken met geluid. Een onafhankelijke expert op het gebied van beeld, geluid en besturing kan u helpen bij een slimme inrichting door een goed audio advies te bieden. De specialist is namelijk op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en de nieuwste technieken. Wilt u bijvoorbeeld draadloos presenteren? Of bent u geïnteresseerd in het gebruik van video conference apparatuur? Een specialist helpt u bij het inrichten van de presentatieruimte die past bij uw bedrijf. De specialist biedt de juiste beeld- en geluidsmaterialen en apparaten voor bediening en beheer van die apparaten én u kunt terecht bij de specialist voor maatwerk meubilair.

Audio advies rapport van de specialist: van offerte stadium tot oplevering

Een specialist op het gebied van audiovisuele zaken zorgt ervoor dat hij of zij met passende oplossingen komt. De problemen die u ondervindt verdwijnen als sneeuw voor de zon. Wilt u bijvoorbeeld audio advies tijdens dat gehele proces? Dan staat de specialist u bij. Zo kijkt de specialist naar de juiste inrichting, bijvoorbeeld de vloer die u het beste kunt leggen. Daarnaast kijkt de specialist naar de apparatuur die u in uw situatie het beste kunt gebruiken. Wilt u draadloos kunnen presenteren? Of wilt u video conference apparatuur kunnen gebruiken? De specialist houdt dan rekening met die wensen en zorgt ervoor dat de nieuwste technieken op de juiste manier worden geïnstalleerd. Zo krijgt u hulp vanaf het offerte stadium tot aan de uiteindelijke oplevering.

Voor meer info :

Incassobureau Veenendaal: Van Loon Incasso Advocaten

Veel mensen denken: wanneer heb ik nou een incassobureau nodig? Dit gaat mij toch nooit overkomen, denken de meeste mensen. Maar in werkelijkheid gebeurt dit toch vaker dan dat men denkt. Zo kun je het incassobureau in Veenendaal: Van Loon Incasso Advocaten benaderen bij de volgende gevallen. Je kunt bijvoorbeeld een debiteuren check uit laten voeren of een gewone incasso of incasso uit laten voeren. Verder regelen we ook een gerechtelijke incasso, beslagleggingen en ook regelen we executies.

Diensten

Zo kunnen wij van alles over de tegenpartij uitpluizen als u kiest voor een debiteuren check. Dit speelt vooral in de zakenwereld want stel je gaat een grote order binnenslepen dan wil je wel weten of de debiteur dit wel echt kan betalen.

Ook als een debiteur na het eind van de gerechtelijke incassoprocedure nog steeds niet wilt betalen dan kunnen wij een beslaglegging regelen aangezien u wel gewoon recht heeft om betaald te worden. We willen er graag voor zorgen dat u niet alsnog met lege handen komt te staan en handelen dus snel. We doen een onderzoek en vervolgens gaan we meteen over tot actie. Als de debiteur nog steeds niet wilt betalen dan gaan we over op beslag leggen om zo een drukmiddel te hebben. Vaak betaald de debiteur hierna wel om zo zijn spullen terug te krijgen.

Bij een executie moet je denk aan het feit dat je gelijk hebt gekregen van de rechter en zo kunnen we daadwerkelijk overgaan tot het beslag leggen van gelden of goederen van de debiteur.

Advies incassobureau Veenendaal

Als u ooit in de situatie komt dan is mijn advies neem contact op met het incassobureau in Veenendaal: Van Loon Incasso Advocaten. Het neemt niet veel tijd in beslag en de kosten zijn lang niet zo hoog als dat het op kan leveren. Twijfel dus niet langer en bel ons in nood.

Voor meer info :

Wilt u uw horecakleding online bestellen of in de winkel in Utrecht?

U kunt natuurlijk naar een winkel in Utrecht om horecakleding te kopen. Ook online kunt u echter horecakleding bestellen. In de webshop vindt u een uitgebreid aanbod van horecakleding in verschillende soorten en maten. Het online bestellen gaat heel eenvoudig in zijn werk. Kies de kleding die u nodig heeft en plaats deze in het winkelmandje. Vervolgens kunt u de bestelling veilig afrekenen. Dan wordt het pakket met de horecakleding of werkkleding in Utrecht of ergens anders in Nederland zo snel mogelijk bij u in bezorgd. Onbedrukte artikelen worden altijd binnen drie dagen afgeleverd. Het leveren van bedrukte kleding gaat in overleg.

Horecakleding en werkkleding in Utrecht op eerlijke wijze gefabriceerd

Het is natuurlijk belangrijk dat werkkleding op eerlijke wijze in gefabriceerd. Daarom moet u uw werkkleding kopen bij een winkel in Utrecht. De winkel doet enkel zaken met leveranciers die aan kunnen tonen dat de productie van de kledingartikelen geschiedt volgens een gedragscode. Deze gedragscode bestaat onder meer uit de handhaving van arbeidsrechten, mensenrechten, milieubescherming en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Zodoende is het zeker dat de arbeidskrachten werken in een gezonde en veilige omgeving, met respect zijn behandeld tijdens het productieproces en fatsoenlijk betaald krijgen. Ook kunt u er zeker van zijn dat er geen kinderarbeid of andere vormen van gedwongen arbeid aan te pas is gekomen bij de fabricage van de horecakleding en werkkleding in Utrecht.

Goede werkkleding in Utrecht: veiligheid is belangrijk

Veiligheid staat op één. Daarom kunt u veilige werkkleding kopen in een gespecialiseerde winkel in Utrecht. Daar kunt u onder meer terecht voor een geel of oranje veiligheidsvest, zodat u en uw werknemers ook in het donker goed zichtbaar zijn. In de kledingcollectie van de winkel vindt u ook fluorescerende regenbroeken en regenjassen. Deze zijn licht van gewicht, bijzonder comfortabel en bestand tegen de heftigste weersomstandigheden. Om uw voeten te beschermen is het raadzaam om goede werkschoenen te gebruiken tijdens het werk. Voorbeelden hiervan zijn veiligheidsklompen of veiligheidslaarzen. Naast werkkleding bedrukken kunt u ook voor horecakleding in Utrecht terecht.

Voor meer info :

Digitaal presentatiescherm met touchscreen: de voordelen

Bij het geven van professionele presentaties kan het handig zijn een digitaal presentatiescherm of accessoires voor zo’n digitaal scherm te gebruiken. Wanneer u zo’n presentatiescherm uitbreidt met het gebruik van een touchscreen, kunt u meteen de voordelen ervaren. Zo beschikt een touchscreen over enorme helderheid en een anti-reflectielaag en heeft het een krasbestendig scherm. En het is met een touchscreen gemakkelijk om aantekeningen snel te maken en te mailen. Daarnaast is de aanschaf van een presentatiescherm met touchscreen een slimme investering, want het gaat erg lang mee. Een beamer wil nog wel eens ruis veroorzaken, maar dat hoeft u bij een touchscreen niet te verwachten. Een specialist kan u deskundig advies geven over het gebruik van een touchscreen in uw situatie.

 

Digitaal presentatiescherm voor zakelijk én educatief gebruik

Aantekeningen maken kan tegenwoordig gemakkelijk, zeker wanneer presentaties via een digitaal presentatiescherm worden gegeven. Denk bijvoorbeeld aan de diverse accessoires voor een presentatiescherm. Flipovers of whiteboards zijn niet meer nodig. Een modern presentatiesysteem, zoals een digitaal presentatiescherm of een presentatiescherm met touchscreen, is dan extreem handig. Een specialist op het gebied van elektrotechniek en presentatieschermen, biedt u dan ook de mogelijkheid tot de aanschaf van een scherm. Met zo’n digitaal presentatiescherm worden uw aantekeningen automatisch in de computer opgeslagen en kunt u inzoomen op details. En of u het nu gaat om een bedrijf in de zakelijke markt, of om een educatieve instelling; de specialist helpt u met het kiezen van de beste optie voor uw school of bedrijf, levert u het gewenste presentatiescherm en installeert het systeem ook nog compleet voor u.

 

Draadloos presenteren met een digitaal presentatiescherm met touchscreen

Informatie overbrengen is belangrijk in veel sectoren, denk bijvoorbeeld aan het bedrijfsleven, maar ook aan scholen. Bij een modern bedrijf of een moderne school hoort natuurlijk ook modern presentatiemateriaal om de informatie gemakkelijk te kunnen overbrengen. Presenteer daarom met behulp van een digitaal presentatiescherm met touchscreen. Uw presentatie wordt dan dynamisch en interactief omdat het mogelijk is gemakkelijk en snel aantekeningen te maken, die direct worden omgezet in digitale tekst en zo worden opgeslagen. En het is zelfs mogelijk draadloos te presenteren: met behulp van een USB-stick, die u aansluit op het digitale presentatiescherm, speelt u uw presentatie gemakkelijk af. Klinkt dit als een uitdaging? Dat hoeft het niet te zijn; bij een specialist kunt u hulp verwachten. U wordt allereerst geadviseerd over het scherm dat bij uw situatie past, maar u wordt na de aanschaf uiteraard ook geïnstrueerd over de werking van het scherm.

Voor meer info :

Industriële stofzuigers voor industrieën waar hygiëne een belangrijke rol speelt

Als hygiëne belangrijk is, moet er vaak op een specialistische manier worden schoongemaakt. Dat is bijvoorbeeld het geval in de farmaceutische industrie, de horeca en de voedingsmiddelenindustrie. Wanneer regels betreffende hygiëne hier niet nageleefd worden, dan kan de gezondheid van mensen in gevaar komen. Goed schoonmaken is in deze sectoren dus van groot belang. Het gebruik van industriële stofzuigers kan hierbij helpen. Deze stofzuigers staan bekend om het leveren van hoge prestaties en gebruiksvriendelijkheid. Vaak zijn industriële stofzuigers compact van formaat, waardoor ze niet veel ruimte in beslag nemen op de werkvloer. Ook maken deze stofzuigers nauwelijks geluid, waardoor deze ook gebruikt kunnen worden als er gasten in de horecagelegenheid aanwezig zijn of mensen geconcentreerd moeten werken en liever niet gestoord worden.

Industriële stofzuigers voor opzuigen van ontbrandbare stoffen

Stoffen die gemakkelijk ontbranden zijn bijvoorbeeld plastic, lichte metalen, steenkool, textiel en suiker. Als men hiermee te maken heeft in een bepaalde industrie zijn er vaak speciale elektronische industriële stofzuigers nodig om de stoffen op te ruimen. In deze industrieën is schoonmaken heel belangrijk, want wanneer dit niet gebeurd, kunnen er gevaarlijk situaties ontstaan. En die wilt u natuurlijk liever voorkomen. Daarom is het verstandig om als bedrijf dat met ontvlambare stoffen te maken heeft industriële stofzuigers in huis te halen. Hiermee kunt u namelijk ontbrandbare stoffen opzuigen, zonder dat het gevaar bestaat dat de industriële stofzuiger ontploft. Industriële stofzuigers zijn namelijk beveiligd tegen explosies: ze voorkomen de ontsteking van ontbrandbare stoffen.

Gebruik industriële stofzuigers voor het schoonmaken van kantoorruimtes

U wilt natuurlijk niet dat uw werkplek vies is. Het is belangrijk dat er goed wordt schoongemaakt. En daarbij is hygiëne een belangrijk onderdeel. Is een werkplek niet schoon, dan voelen medewerkers is automatisch onaangenamer. Wilt u een kantoorruimte optimaal schoon krijgen, dan is het aan te raden om industriële stofzuigers in huis te halen. Het investeren in industriële stofzuigers is het waard! Het voordeel van stofzuigen is bovendien dat medewerkers niet over een natte vloer kunnen uitglijden, in tegenstelling tot dweilen bijvoorbeeld. En dat is natuurlijk ook voordelig voor wat betreft de veiligheid.

Voor meer info :

Vochtige badkamer goed ventileren door mechanische ventilatie te laten aanleggen

Een vochtige badkamer kunt u goed ventileren door mechanische ventilatie te laten aanleggen. Ook in de keuken dient u dit te doen. Daar hangt vaak een afzuigkap die ervoor zorgt dat het vocht en de warmte direct afgezogen wordt en niet de kans krijgt om verder de woning in te trekken. In de badkamer gaat dit vaak om een centraal afzuigingsysteem. Vaak werkt deze echter niet naar behoren. Dit kunt u merken als er bijvoorbeeld veel warme lucht in de badkamer blijft hangen en de condens maar niet van de ramen verdwijnt. Het is dan belangrijk om een inspectie van uw afzuiging aan te vragen. Een specialist komt dan wellicht uw centrale afzuiging vervangen. Het is dan mogelijk om mechanische ventilatie te laten aanleggen.

Centrale afzuiging van uw woning laten vervangen

Blijft de etenslucht na het koken in huis hangen? Of maakt uw ventilatiesysteem een raar geluid? Dan is het tijd om het centrale afzuigsysteem te laten vervangen. De centrale afzuiging hoort er namelijk voor te zorgen dat uw woning vrij blijft van luchtjes van bijvoorbeeld het koken en van de warme lucht van bijvoorbeeld het douchen. Er kan dan bijvoorbeeld gekozen worden voor het vervangen van de centrale afzuiging door mechanische ventilatie. Men kan de mechanische ventilatie laten aanleggen door een specialist in ventilatie.

Centrale afzuiging vervangen kan voorkomen worden door periodiek onderhoud

Het is raadzaam om de werking van uw ventilatiesysteem in de gaten te houden. U kunt dit bijvoorbeeld opmerken doordat luchtjes blijven hangen. Is dit het geval, dan moet u vaak de centrale afzuiging laten vervangen, en eventueel een mechanisch ventilatiesysteem laten aanleggen. Echter kan dit voorkomen worden. Bijvoorbeeld door periodiek onderhoud. Dan wordt de werking van het ventilatiesysteem gecontroleerd, wat defecten en andere ongemakken direct kan voorkomen. Bij veel ventilatie specialisten kan een periodiek onderhoudscontract afgesloten worden.

Voor meer info :

Eenvoudig in de cloud uw administratie uitvoeren? Het kan met VvE administratie software

Er worden steeds meer eisen gesteld aan een nieuw VvE beheer programma. Informant speelt in op die eisen door een programma aan te bieden dat verschillende modules bevat. Met deze VvE beheer software kan bijvoorbeeld eenvoudig in de cloud gewerkt worden. Het grootste voordeel van dit programma, is dat u alles bij elkaar heeft. Van onroerend goed beheer tot VvE administratie. U kunt gebruik maken van het handige internet portaal en kunt kiezen voor verschillende modules, zoals financiële administratie en facturering. Met de module IDBC heeft u bijvoorbeeld via Excel toegang tot al uw vastgoedmanagement gegevens in de Informant Database. Ook de modules urenadministratie en projectadministratie kunnen toegevoegd worden. Zo heeft u alles bijeen, en dat is wel zo handig!

VvE beheer software die volledig is afgestemd op uw vakgebied

U als VvE beheerder hebt een hoop werk te doen wanneer u administraties van een groot aantal verenigingen moet uitvoeren. Dan is het heel handig als u dit zou kunnen doen vanuit één VvE beheer programma dat volledig is afgestemd op uw vakgebied. Met goede oplossingen van de juiste VvE beheer software kunt u namelijk veel tijd besparen en heeft u geen last meer van gekunstelde oplossingen. Met het juiste onroerend goed beheer programma kunt u namelijk met hetzelfde aantal mensen veel meer werkzaamheden verrichten. Er zijn veel verschillende mogelijkheden om dit programma volledig te laten aansluiten op uw vakgebied. Zo heeft u uw VvE administratie altijd op orde.

Implementatie en onderhoud van VvE beheer software

Implementeren van VvE beheer software van Informant hoeft u natuurlijk niet zelf te doen, daar zorgen wij voor! Het implementeren van een VvE beheer programma is een vak apart en dat kunt u dan ook het best aan de specialisten van Informant overlaten. Zij zorgen er bij de implementatie voor dat alles goed geïmplementeerd wordt en dat dit volledig wordt afgestemd op uw vakgebied en behoeften. Na de implementatie zit Informant niet stil. Er worden veel updates gemaakt om altijd de juiste service te kunnen bieden. Het is verstandig om een onderhoudscontract af te sluiten om altijd te kunnen profiteren van deze updates. Zo is uw VvE administratie en alle gegevens van uw onroerend goed beheer altijd up-to-date.

Voor meer info : http://www.informant.nl/

Horecameubilair voor op terras: comfortabel en bestand tegen extreem weer

Als u een terras heeft, is het belangrijk voldoende tijd en aandacht te besteden aan het kopen van terrasmeubilair. U hoeft niet bang te zijn dat al het terrasmeubilair oncomfortabel is. Terrasmeubilair kan juist erg comfortabel én stijlvol zijn! Het is altijd een goed idee om het terrasmeubilair in de zelfde stijl als de rest van het horecameubilair te doen. Dan is alles in één stijl en dat geeft een duidelijke sfeer en uitstraling weer. Er zijn veel verschillende soorten tafels en stoelen voor de horeca voor op het terras, die ook nog eens weerbestendig zijn en dus niet snel slijten na een regenbui.

Horecameubilair in verschillende stijlen

In een horecameubilair showroom kunt u de meubelen kopen die u graag in uw horeca zaak zou willen plaatsen. Er is vaak een ruim aanbod. Het horecameubilair bepaalt voor een erg groot deel de sfeer van de horecazaak en bepaalt natuurlijk ook de uitstraling van de rest van het interieur. Gaat het om een zonnig Spaans restaurant, dan kunt u tafels en stoelen voor in de horeca zaak kopen. Zelfs barkrukken zijn verkrijgbaar in veel verschillende kleuren. Als juist een strakke en rustige uitstraling gegeven moet worden, dan is het van belang om wat modernere meubels uit te kiezen. Meubels met rustige kleuren en bijvoorbeeld houten poten; dat is wat veel terugkomt in de strakke collecties.

Inspiratie opdoen op het gebied van horecameubilair

Geen idee waar u moet beginnen me de inrichting van uw horecazaak? Zorg dan eerst dat u het juiste horecameubilair koopt. Het is belangrijk dat het horecameubilair goed past bij bijvoorbeeld het soort eten dat geserveerd wordt of het doel van de horecaonderneming. Alles moet goed bij elkaar passen. Van de tafels en stoelen in de horeca zaak tot aan de barkrukken voor de keuken. Online bestellen is natuurlijk mogelijk, maar het is nog beter om eens inspiratie op te gaan doen in een showroom met horecameubilair. Daar zijn ook gespecialiseerde medewerkers die vakkundig advies kunnen geven. Op deze manier heeft u straks de juiste tafels en stoelen in uw horeca zaak die precies uitstralen wat u graag wilt.

Voor meer info : http://www.lavigne.be/

Professionele schoonmaakbedrijven werken het beste met professionele industriële stofzuigers

Als schoonmaakbedrijf is het van groot belang de klanten tevreden te stellen. Dat kan alleen wanneer de beste materialen worden gebruikt. Professionele schoonmaakbedrijven moeten natuurlijk uitstekende materialen gebruiken om hun klanten de beste service en kwaliteit te kunnen leveren. Met de juiste industriële stofzuigers kan gezorgd worden voor betere prestaties in een concurrerende markt. Hiermee kan snel en efficiënt schoongemaakt worden, tegen lagere operationele kosten. De meeste industriële stofzuigers hebben gecertificeerde HEPA fillers en zijn erg stil. Hierdoor is het mogelijk om overdag schoon te maken, bijvoorbeeld op kantoren en andere werkomgevingen. Hierdoor kunnen de kosten verlaagd worden om zo een nog concurrerendere positie in de markt in te nemen. Het is dan slim om te kiezen voor een industriële stofzuiger die eenvoudig in gebruik is dankzij een duurzaam ontwerp.

Industriële stofzuigers voor de horeca

Schone en comfortabele voorzieningen, dat verwacht u wanneer u een horecagelegenheid binnen loopt. In de horeca is hygiëne natuurlijk erg belangrijk. Gasten verwachten schone en comfortabele faciliteiten. Op het gebied van reiniging zijn dan ook de beste materialen benodigd. Zo kan er bijvoorbeeld professioneel schoongemaakt worden met de juiste industriële stofzuigers. Hiermee worden de horeca-activiteiten verbeterd, de productiviteit van het personeel verhoogd en superieure reinigingsresultaten bereikt. Zo kan er ook gekozen worden voor erg stille industriële stofzuigers die het mogelijk maken om ook overdag schoon te maken. Door een hygiënische kamer aan te bieden is de eerste indruk voor uw gasten perfect en wordt het makkelijker om te concurreren. U kunt het comfort en het welzijn van de gasten en het personeel veiligstellen door gebruik te maken van de beste industriële stofzuigers.

Industriële stofzuigers voor het opzuigen van gevaarlijk stof

Een gewone huis-tuin-en-keuken stofzuiger is prima voor het schoonmaken in een gewoon woonhuis, Maar bedrijven die werken met gevaarlijke stoffen hebben professionele stofzuigers nodig. Gevaarlijk stof opzuigen kan niet met elke huis-tuin-en-keuken stofzuiger. Dit moet gedaan worden met professionele, industriële stofzuigers van uitstekende kwaliteit. In diverse gevallen komt het voor dat er regelmatig gevaarlijke stoffen opgezogen moeten worden. Het is dan belangrijk om gebruik te maken van industriële stofzuigers met speciale HEPA- en ULPA-filters. Deze bieden hoge en ultrahoge efficiëntie en zijn gecertificeerd in overeenstemming met de strenge EN 1822-1 norm. Deze filters kunnen alle potentieel gevaarlijke stofconcentraties aan. Er zijn namelijk drie stofklassen die geïdentificeerd worden als een gezondheidsrisico. Laag risico, medium risico, en hoog risico. Het is belangrijk om de industriële stofzuigers te kiezen die passen bij de aanwezige stofconcentraties.

Voor meer info :

Een deskundige standbouwer voor je standbouw op de beurs

Zelf een interieur ontwerpen voor je standbouw is lastig. Daarom kun je er een professioneel iemand voor inschakelen. Heb jij zelf tal van ideeën over het interieur van je standbouw op de beurs? Dan is het tijd om er gelijk mee aan de slag te gaan. Schakel een deskundige standbouwer in die je helpt het ontwerp te verbeteren en die je advies geeft. Vervolgens kan het interieur van je standbouw gerealiseerd worden. Je standbouw wordt voor je in elkaar gezet en op de beurs geplaatst waar jij hem wilt hebben. Jij valt zeker op met je opvallende en zelf bedachte beursstand. Heb je standbouw voor de beurs nodig, maar heb je werkelijk geen idee hoe je beursstand eruit moet komen te zien? Roep ook dan de hulp in van een standbouwer en deze zal voor jou een prachtig ontwerp maken. 

Standbouw voor op de beurs: vergroot de populariteit van je merk

Veel bedrijven zijn te vinden op de beurs en hopen op te vallen met het interieur van hun standbouw. Ze doen er alles aan om jouw aandacht te trekken. Tegenwoordig is vrijwel niks meer gek genoeg. Er zijn dan ook vele mogelijkheden voor het interieur van je standbouw. Het is verstandig goed te investeren in het interieur van je standbouw. Het helpt je namelijk een hoop nieuwe klanten binnen te halen en je merk kan er zeker populairder door worden. Als je zelf niet weet hoe je het moet aanpakken op de beurs, kun je altijd een expert inschakelen die je kan helpen bij het ontwerp van de perfecte beursstand.

Standbouw voor op de beurs op basis voor een klein budget

Heb je een klein budget, maar wil je toch een mooi interieur voor je standbouw? Dan is systeembouw een optie. Het kan behoorlijk duur zijn om standbouw voor de beurs te ontwerpen, zeker wanneer je specifieke ideeën hebt voor het ontwerp. Als je iets minder eisen hebt wat betreft het interieur van je standbouw biedt systeembouw genoeg mogelijkheden. Veel standbouwers kunnen je hierbij helpen. Systeembouw levert duurzame beursstands die zeer geschikt zijn voor hergebruik. Je kunt dus op meerdere beurzen dezelfde standbouw gebruiken, wat je een hoop geld scheelt. Ook met een klein budget kun jij dus gewoon naar de beurs.

Voor meer info : http://www.target-exhibit-sign.com/

Goed Incassobureau

Voor mijn bedrijf was ik op zoek naar een goed incassobureau incasso advocaten omdat wij problemen hebben met een paar klanten. We hebben namelijk klanten die zijn facturen niet willen betalen. Wij hebben met ons administratie afdeling geprobeerd om die facturen zelf te verzamelen, maar het lukte ons niet. Het is belangrijk om een goede relatie te hebben met je klant en hun niet te pushen maar op gegeven moment wordt het te veel en moet je gewoon je geld binnen halen waar je gewoon recht op hebt. Daarom moet je soms een incasso bureau in schakelen om jou daarbij te helpen.

 

Incassobureau zoeken

Maar om een incassobureau in te schakelen, moeten we natuurlijk eerst een incassobureau zoeken. Dit deden we door op Google te zoeken naar ‘incassobureau’. Toen kwamen we op de website incassoadvocaten.nl. Deze website zag er erg professioneel uit en het kwam erg duidelijk over wat het bedrijf allemaal deed. We zijn er dus ook achter gekomen dat jij zelf de kosten bij het bedrijf niet betaald, maar die worden verrekent bij de debiteur. Het kost je dus helemaal niets en toch krijg je netjes (als het goed is) je geld binnen. Het bedrijf werkt zo, dat wanneer je hen inschakelt, ze een brief sturen naar de debiteur waarin staat dat ze facturen bij je open hebben staan, en dat zij als incassobureau zijn ingeschakeld om die debiteuren het geld te laten betalen.

 

Ervaring met incasso advocaten

Mijn ervaring met incasso advocaten is mij zeer goed afgegaan. Het was mijn eerste keer dat ik een incassobureau nodig had en naar mijn idee heb ik het perfecte bedrijf er voor uitgekozen. Ze hadden de brief al binnen 48 uur naar de debiteur gestuurd en nog geen week later werden al mijn rekeningen betaald van alle debiteuren die ik zo’n beetje had.

 

Mocht je nou ook een incassobureau nodig hebben? dan raad ik jou incasso advocaten aan voor een goed, snelwerkend bedrijf die jouw helpt met jouw debiteuren!

 

Voor meer info :

Kosten incassobureau

Omdat ik steeds meer last kreeg van niet betalende debiteuren besloot ik om een Incassobureau in te gaan schakelen, namelijk incassoadvocaten.nl. Echter zat ik niet te wachten op veel kosten en zocht ik specifiek naar een bureau waarbij ik geen tot zo min mogelijk kosten zou hebben.

Zoektocht naar incassobureau

De zoektocht naar een Incassobureau met weinig tot geen kosten was niet een gemakkelijke opgave, maar al snel stuitte ik op Incasso Advocaten. Een bureau dat gevestigd is in Veenendaal. Ik bekeek de website en werd blij bij het lezen van hun werkwijze. Er stond namelijk dat zij al binnen 24 uur een sommatiebrief versturen en het bedrag van de vordering verhoogd wordt met incassokosten. Bij Incasso Advocaten hoef je de incassokosten niet te betalen, maar verhalen ze deze op de niet betalende klant! Naast dat ik dus geen kosten heb aan het incassobureau, staat er ook nog een advocatenkantoor aan mijn zijde. Wat altijd handig is wanneer je een probleem hebt een debiteur. Een win-win situatie dus! Ik nam contact op met Incasso Advocaten en ik kreeg er gelijk al een goed gevoel bij.

De oplossing

Incassobureau Incasso Advocaten stelde mij voor om eens langs te komen voor een kennismakingsgesprek en daar te bespreken wat zij allemaal voor mij betekenen kunnen. We maakte een afspraak voor dit gesprek en dit voelde al gelijk goed. Na dit gesprek besloot ik om in zee te gaan met Incasso Advocaten en al snel begonnen zij met het verhalen van de niet betaalde factuur bij mij klant. Al snel kregen zij hem te pakken en maakten afspraken voor de betalingen. Inmiddels heb ik Incasso Advocaten al meerdere malen ingeschakeld en het werk dat zij leveren is super. En het slagingspercentage is ook nog eens hoog!

Dus zoek jij een incassobureau zonder kosten dan is Incasso Advocaten zeker iets voor jou!

Voor meer info :