Teveel werkzaamheden om de telefoon op te nemen?

Wanneer een bedrijf goede zaken doet, worden de binnenkomende telefoontjes nog wel eens vergeten. Een inbound callcenter zou dan wel eens jouw redding kunnen zijn. Een inbound callcenter neemt binnenkomende telefoontjes aan. De telefonistes die hier aan het werk zijn weten bijna precies wat voor bedrijf jij runt en wat de werkzaamheden zijn. Ook zijn ze tip top op de hoogte over hoe jij wilt dat jouw klanten benaderd worden. Ze nemen immers de telefoon op onder jouw naam. Dan wil je ook dat jullie hetzelfde uitstralen naar jouw klanten. Een inbound callcenter kan dus veel werk uit handen nemen voor jou, want telefoongesprekken kunnen soms lang duren. Langer dan je wilt en dan ben je tijd kwijt. Tijd die je niet meer kunt inhalen, en tijd is geld zeggen ze in de zakenwereld. Zo blijkt maar weer dat deze uitspraak altijd gelijk heeft.

Inkomende telefoongesprekken beantwoorden

Potentiële klanten of je eigen klanten kunnen op elk moment van de dag ineens jou opbellen wanneer jij helemaal geen tijd hebt. Je hebt bijvoorbeeld een zakelijke lunch, zit in een bespreking of hebt een ander belangrijk iets waarbij je niet gestoord wilt worden. Of je bent eventjes lekker op vakantie en wil dan geen zaken doen. Het maakt niet uit welke reden je hebt, je kunt altijd gebruik maken van een inbound callcenter. Je kunt er voor kiezen om twee maal daags een update te krijgen over wie er gebeld heeft en wie er terug gebeld wil worden of dit krijg je na elk telefoontje wat er is binnen gekomen. Wanneer je niet zelf de telefoon kunt opnemen maar wel bereikbaar bent, kan het inbound callcenter de klant ook met jou doorverbinden. Zoals je leest, zijn er tal van mogelijkheden waarom je een inbound callcenter moet inschakelen.

Voor meer info :